„Джони Уокър” дава по 10 000 лева за идея как да прогресира България


Десет хиляди лева може да получи всеки, който има интересна идея, която би допринесла за прогреса на страната ни.

Шотландско уиски № 1 в света  Johnnie Walker стартира проекта „Keep Walking Bulgaria”, с който цели да отбележи и подкрепи индивидуалния принос на българите за общия прогрес на България. Идеята на кампанията е да покаже как успехите и постиженията на всеки българин са помагали и продължават да помагат на държавата ни да се развива. Затова и мото на кампанията е „Всяка твоя крачка е крачка напред за България”. За целта Johnnie Walker организира конкурс за иновативни идеи, в който може да се включи всеки на www.keepwalkingbulgaria.com  с краен срок до средата на януари 2013 година. Участниците в него трябва да споделят своите лични идеи, които биха допринесли за прогреса на страната ни. Тричленно жури в състав  антропологът Харалан Александров, програмният директор на Дарик радио Константин Вълков и директорът на платформата фестивали на списание ”Едно” Асен Асенов ще определят петте най-иновативни идеи. Техните автори ще бъдат наградени с парична премия от по 10 000 лева, за да бъде подпомогната реализацията на идеите им. Победителите в „Keep Walking Bulgaria” ще бъдат обявени в средата на февруари 2013 година. Първите идеи в проекта са споделени на стените във FABRICA 126 по време на специално организирано парти, а в тяхната визуализация се включват млади талантливи български художници. Лице на „Keep Walking Bulgaria” е най-успешният български плувец Петър Стойчев. Той е първият българин, заснет в телевизионна реклама на превърналата се в символ на успеха марка. Едновременно с това, рекламата на кампанията „Keep Walking Bulgaria” е първата заснета реклама на Johnnie Walker в България.  Плувецът е приел поканата не само като голямо признание за спортната му кариера, но и защото „споделяме една философия, а именно, че малките крачки, упоритостта и вярата водят до успеха, в която и да било сфера. Затова пожелавам на всички да са последователни, да не се отказват при първото препятствие и да следват целите си.  Keep Walking!” – сподели Петър Стойчев пред Impact Magazin 2012.

HALA.bg
Най-четени